loading...
.::بزرگ ترین وبلاگ آموزش،تفريح و دانلود :..
جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 235 شنبه 24 مهر 1389 نظرات (0)
اینم چند تا اس ام اس:


سلام من بیمارستانم به کسی نگو تصادف کردم دکتر میگه شونت شکسته باید برم برس بخرم!!!!


با سلام شرکت LG شما را به ادامه خوابتان دعوت می کند!!!((ساعت ۲ نیمه شب))


سلام چطوری هرچی زنگ می زنم گوشیت در دسترس نیست جات بده؟؟؟

به مامانت بگو جاتو عوض کنه!!!!!


مشترک گرامی لطفا تلفن همراه خود را خاموش کنید زیرا می خواهیم مخابرات را بشوریم!!!
سلام ببخشید بد موقع مزاحم شدم می دونستم خواب هستید اما خواستم بگم:

که یه پاتون از لحاف بیرونه!!!!


یه ترکه می ره سربازی:

.

خب که چی رفته دیگه!!!!


پیغام گیر تلفن یه جاهل:

حاجی تون رفته ددر بعد از شنیدن سوت بلبلی فرمایشتون رو بوکونین جیک ثانیه جرینگی تلیف می زنم

جمالتو عشقه دربست زت زیاد!!!!!


تو برره یا بابایی می میره شب اول قبر ۶۲ فرشته می ان رو سرش !!!

دو تا شون سوال می پرسیدن ۶۰ تاشون حالیش می کردن؟!!!!


سلام از شرکت پگاه مزاحمتون می شم خواستم بگم عکستون روی شیشه شیر قدیمی شده لطفا"

یه عکس جدید برامون بفرستید!!!!!!


به یکی می گن با ترجمه جمله بسار می گه:

انتر جمعه کجا بودی؟؟؟


به علت نبود اس ام اس های چرت وپرت برای ارسال پیشاپیش سال نو را به شما تبریک می گوییم!!!

..............................((انجمن حمایت ا بی کاران اس ام اس باز))........................................

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و هشتم اسفند 1385ساعت 8:8  توسط صحرا |  9 نفر گفتن چطور بود
سلام دوستان

من یک وبلاگ جدید درست کردم که ادرسش اینه:

               http://www.sahra-z.blogfa.com/

من پیوندهامو توی اون قرار می دم اگه می خواین توی لینکستانش درج بشید اینجا برام نظر بدید:

در ضمن اونهایی که لینک منو توی وبلاگشون قرار دادن هم توی پیوندهای اونجا گذاشتم!!

اخه من نمی خوام اینجا پیوند قرار بدم!!!

+ نوشته شده در  جمعه هجدهم اسفند 1385ساعت 14:11  توسط صحرا |  31 نفر گفتن چطور بود
سلام!!!

اینم چند تا جک باحال تا عقده ای نشید!!!


به یک نفر می گن با بوق جمله بساز می گه:تو هم که کلت بو قورمه سبزی میده!!!
یه روز یه خر با یک مگس عروسی می کنه بچه شون می شه :خرمگس!!!
فلفل نبین چه ریزه تو ابگوشت بریز وانگهی دریا شود!!!
غضنفر می ره عروسی راهش نمیدن سال بعد برا پسرش عروسی می گیره هیچکی رو راه نمی ده
پنجره وا می شود پنجره بسته می شود :پنجره وابسته می شود!!!
تو گلی هستی که اگر چوبی را در مخت فرو کنم می شوی:دسته گل!!!
یارو می ره خواستگاری بابای دختره ازش می پرسه زن داری؟یارو می گه به جون دو تا بچه ام نه!!!
غضنفر به رفیقش می که می خوام دیگه سوتی ندم!رفیقش می گه :افرین از کی؟ میگه از هر کی!
به یکی می گن بن بست رو تعریف کن میگه:

میری میری میری دیگه نمی تونی بری!!!


یارو از روی جوب می پره ازش فیلمبرداری می کنن فیلم رو کند می کننمی افته تو جوب!تندش می کنن میره زیر ماشین!!!
گرد وخاک تنهایی دلم را با جذبه نگاهت زدودی و خانه ی قلبم را از غم ها شستی حالا که داری زحمت می کشی روی این میز هم دستمالی بکش!!!
گربه ای روی دیوار نشسته بود گفتند چرا روی دیوار نشستی؟

گفت:از اون بالا کفتر می اید!!!


۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷

می دونی این یعنی چی؟

یعنی از اون بالا کفتر می اید!!!


می دونی فرق این دو جمله چیه؟

۱)هه هه هه هه هه۲)هه هه هه هه هه

تو اولیش قلمراد داره می خنده تو دومی گریه می کنه!!!


یه چایی برات دم کنم که یه من تفاله روش باشه!!
یه گاوه می ره کلاس زبان از فرداش می گه:وی...وی...!!!
اگه با یکی دست دادی دستت لرزید اون عشقت نیست بابا برقیه!!!
به یارو می گن از ته دل گریه کن خودشو خیس می کنه!!!
یارو فکر می کرد که فردا یه بانک رو بزنه وجدانش لوش می ده می ره زندان!!!
غضنفر می ره جلو دانشگاه تهران می که :اووووووه چه پنجاه تومنی بزرگی!!!!!

الهی مورچه گازتون بگیره الهی شامپو بره تو چشمت الهی مگس بره تو گوشت اگه اینا رو بخونی و نظر ندی!!!
+ نوشته شده در  پنجشنبه هفدهم اسفند 1385ساعت 22:7  توسط صحرا |  9 نفر گفتن چطور بود
ببخشید من دو تا سوال فنی داشتم اگه می شه جوابو بدید:

۱)پشه ها شبا کجا می رن؟

۲)اگه گاوها بال داشتند چی می شد؟


+ نوشته شده در  شنبه دوازدهم اسفند 1385ساعت 19:44  توسط صحرا |  11 نفر گفتن چطور بود
۱)داداش اینترنتی:تا اون جایی که می تونن باحاش حال کنن!!!

۲)داداش بزن بهادر:تا اگه کسی بهشون چپ نگاه کرد حالشو بگیرن!!!

۳)داداش خوش تیپ:جلو دوستاشون بگن این دوست پسر منه!!!

۴)داداش  ماشین دار:تا اون هارو به موقع سر قرار برسونن!!!

۵)داداشی که چشم دیدنشو ندارن:همون داداش واقعی خودشونه!!!

+ نوشته شده در  پنجشنبه دهم اسفند 1385ساعت 21:39  توسط صحرا |  4 نفر گفتن چطور بود
مار کبری خودش رو ارایش کرد بعد رفت جلوی اینه گفت:وای کبری خودتی!!!
قاضی:اگه جواب ندهی پدرت را در می اوریم!

متهم:خدا خیرتان بدهد پدر من سالهاست در زندان است!


بیا مثل دو تا کبوتر عاشق بریم روی یه درخت لونه کنیم تو تخم بذار منم می رم گوجه می خرم یه املتی بزنیم تو رگ!!!
ترانه ی جدید مهران مدیری:دستا همه با لا مربا بده بابا
میدونی م.ب.ب. یعنی چی ؟

یعنی مربا بده بابا!!!


یه روز بره با مامانش دعوا می کنه تلفن رو بر می داره می گه:الو کشتار گاه!!!
یه روز یه گوسفنده رو می خواستن سر ببرن گریه می کنه می گن چرا گریه می کنی ؟می گه:نذاشتن صندلی جلو وانت بار بشینم!!!
پسر:من دیوونتم!!!

دختر:من بیشتر!!!

پسر:ههههه خودم می دونستم!!!!


یه روز یه ابادانی میره پوستر فروشی می گه:اقا پوستر منو دارین؟طرف می گه:نه.میگه:ای وووو تو هم تموم کردی!!!
هر وقت احساس کردی تو دلت پر غمه و همه ی درها به روت بسته شده دستاتو تا جایی که می تونی رو به اسمون بلند کن و با همه ی توانت بزن تو سرت!!!
می دونی امار ازدواج در چه حیوونی بیشتره؟

در حلزون چون هم مهشین داره هم خونه!!!


پدر عروس:اقا پسر خونه ماشین تحصیلات کار چی داری؟

خواستگار:هیچی فقط پشت مو هامو حال کن!!!


عزيزم بيا به چيزاي خوب فكر كنيم به بهار به بهشت به جهنم به درك به من چه به تو چه من نازي رو طلاق نمي دم!!!
بدرقه انوشه انصاري توسط ادم فضايي ها:

((*،פ٬٫!،×٪آ،ِّ‍ُ‌ }ۀ؟:"ؤء))

مي دوني يعني چي:

يعني:هي خانوم كجا كجا؟!!!


يه نفر مي ره خواستگاري به عروس بلیت مي ده مي گن چرا اين كارو كردي ؟ميگه:ارائه ي بليت نشانه ي شخصيت است!!!
 

+ نوشته شده در  یکشنبه ششم اسفند 1385ساعت 13:51  توسط صحرا |  13 نفر گفتن چطور بود
سلام دووسسسسسسسسسسسسسسسستان بابا عجب نظرات سازندهای دارین ها!!! کف می کنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییممرسی بابا ای ول!!!!
+ نوشته شده در  شنبه پنجم اسفند 1385ساعت 21:47  توسط صحرا |  4 نفر گفتن چطور بود
نفرین ۲۰۰۷ :

الهی عاشق قلمراد بشی و:

تو:قلمراد دوست دارم

قلمراد:ها؟

تو:دوست دارم!!!

قلمراد: ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


جدید ترین ابراز علاقه:انرزی هسته ای من تویی!!!!!!!
می دونی وقتی نگات می کنم به چی پی می برم

.

به شوخ طبعی خدا!!!!!!!


زندگی زیباست به شرطی که

 .

تو بمیری من راحت شم!!!!!!!


به  نظرت موز خوشمزه است یا نارگیل:

.

.

. ها نمی دونی مهم نیست از یک شامپانزه دیگه می پرسم!


ای بابا

.

بی معرفت

.

فکر ما هم باش

.

یه نارگیل هم واسه ما بنداز پایین!!!!!!!!

برچسب ها اس ام اس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نامم را پدرم انتخاب کرد! نام خوانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب می کنم! دکتر شریعتی ××××××××××××××
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 1,234
  • بازدید سال : 4,660
  • بازدید کلی : 77,410
  • کدهای اختصاصی

    %D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA

    %D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA

    افزايش آمار بازديد Farsitools (IDG) reffer --> بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما