loading...
.::بزرگ ترین وبلاگ آموزش،تفريح و دانلود :..
جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 375 چهارشنبه 26 آبان 1389 نظرات (0)

امروزه کمتر کاربری است که با شاهکار بزرگ مایکروسافت یعنی Microsoft Office آشنایی نداشته باشد. این پک بی نظیر نرم افزاری که برای نوشتن، مدیریت و نگه داری سریع تر اطلاعات بر روی رایانه طراحی گشته و نسخه 2003 تمام کاربران را با همان مدل کلاسیک و منوی آفیس قدیمی جذب خود کرده بود.
بعد از ارایه نسخه Microsoft Office 2007 تمام کاربران مشتاق به استفاده از آن بودند ولی تغییرات شگفت انگیز آن بسیاری از کاربران را گیج کرد، این مسئله از اینجا بود که منوی آفیس 2007 به کلی تغییر کرده بود و کمتر کاربری می توانست به راحتی بعد از کار با نسخه قبلی خود را با نسخه جدید وفق دهد. اما امکانات و سرعت بسیار بالای این نرم افزار قابل چشم پوشی نبود و اگر منوهای این نرم افزار با تغییر کمی همراه بود می توانست در بین کاربران محبوبیت بیشتری بیابد.

از این رو شرکت های نرم افزاری Addintools به ابداع نرم افزار های مکملی برای ساده کردن منو های نرم افزار آفیس 2007 زدند که نرم افزار موفق Classic Menu for Office 2007 که آخرین نسخه ارایه شده آن می باشد را عرضه کرده است و این کار را همانند منو های آفیس 2003 به بهترین نحو با ابزار ممکن انجام داده است. سایت دانلود رایگان نرم افزار این برنامه منوی آفیس فوق العاده را برای کاربرانی که به منو های قدیمی عادت کرده اند تهیه دیده است.

Classic Menu for Office 2007 5.20 - منوی کلاسیک برای آفیس 2007

با نصب این برنامه کاربردی نسخه مایکروسافت آفیس شما بدون تغییر و با داشتن تمام امکانات نسخه جدید و سرعت بسیار مناسب منو های آفیس شما را همانند نسخه 2003 کلاسیک کرده و شما قادر خواهید بود از منو های قدیمی در نسخه جدید استفاده و در صورت تمایل آن را به نسخه جدید تغییر دهید. این نرم افزار هم اکنون به یک نرم افزار پرطرفدار با ابزار و امکانات تبدیل گشته است و اکثر کاربران آفیس 2007 از این نرم افزار استفاده می کنند.

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار منو کلایسک آفیس

  • نصب سریع و بسیار آسان با قابلیت های فراوان
  • امکان فعال و غیر فعال کردن منو ها و نوار ابزار های اضافه شده
  • اجرای سریع و پاسخگویی بسیار عالی به تمام فرامین مورد نیاز
  • امکان مدیریت کامل و فنی تب های نرم افزار
  • قابلیت دسترسی به تمام کلید های میانبر نسخه ی جدید
  • سازگار با تمام نرم افزار پک آفیس از جمله Word, Excel, Access, Outlook
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار منوی کلاسیک برای آفیس 2007 (حجم : 3.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 408 چهارشنبه 26 آبان 1389 نظرات (0)

امروزه روتوش عکس از مواردی است که شدیدا مورد استفاده هر کاربر و به خصوص طراحان و عکاسان می باشد. روتوش تصاویر شامل افزودن کیفیت و مات کردن تصویر به نحویست که باعث از بین رفتن چین و چروک هایی است که به حالت طبیعی یا به علت اشتباهات دوربین ها ایجاد می شود. اغلب این کار توسط نرم افزار فتوشاپ انجام می شود ولی کار با ابزار های عادی Photoshop Effect برای روتوش تصاویر بسیار وقت گیر خواهد بود، از این رو کاربران به بخش فیلتر های افکت این نرم افزار رو آورده اند. امروز در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان می خواهیم plugin فیلتر فوق العاده کاربردی Topaz Clean را به شما عزیزان معرفی کنیم که امروزه مورد استفاده هر گرافیستی است. این فیلتر فتوشاپ به راحتی قادر است هر بخش از عکس شما را به صورت هوشمند روتوش نمایند و با تنظیماتی که شما انجام خواهید داد می توانید کیفیت این روتوش را بهبود ببخشید.
این پلاگین تنها یک روتوش کننده تصاویر نیست؛ از دیگر امکانات این پلاگین که یک ابزار فتوشاپ محسوب می شود می توان به قابلیت ایجاد جلوه شارپ، جلوه‌های هنری، ترمیم بافت‌ها (خصوصا بافت صورت) و ساخت تصاویر شبیه‌سازی برداری و غیره اشاره نمود که نشان از قدرت طراحی این پلاگین دارد. این پلاگین Preset های افکت آماده ای دارد که شامل Cartooned ، Crispstyle ، Curly Smooth ، DeGrunge ، Fatstyle ، SkinEven ، Stylize Details ، Frult Example ، Indian Beauty ، Pearls ، Skin Even 2 که هر یک حالت خاصی در روتوش به تصاویر خواهند داد؛ برای مثال SkinEven فقط جوش ها و خال های روی صورت را بدون آسیب به بافت اصلی صورت محو کرده و از بین می برد. در کل می توان گفت با این plug-in کار چند ساعته روتوش عکس شما به چند ثانیه کاهش خواهد یافت و در وقت و هزینه خود صرفه جویی می نمایید.

Topaz Clean 3.0.1 32bit 64bit - فیلتر فتوشاپ افکت تشخیص لبه عکس

قابلیت ها و امکانات این پلاگین :

  • - تلطیف و تمیز کردن سریع و قدرتمند تصاویر
  • - صاف و شفاف کردن لبه ها و گوشه های موجود در تصاویر
  • - کنترل بسیار خوب بافت انتخابی
  • - جزئیات هنری Flattening
  • - Presetهای آماده برای انجام سریع تر عملیات روتوش
  • - امکان ایجاد تصاویر کارتونی از تصاویر عادی
  • - امکان رتوش بسیار سریع تر صورت و پرتره
  • - امکان بازسازی تصاویر کارتونی و طراحی شده
  • - سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ
  • - نصب و کاربرد بسیار آسان

دانلوددانلود رایگان فیلتر فتوشاپ (حجم : 19.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 345 چهارشنبه 26 آبان 1389 نظرات (0)

تا به حال به این فکر کرده اید که در عکاسی ها چگونه عکس های شما را رتوش می کنند و تمام لک ها و مشکلات صورت را درست می کنند؟ روش های مختلفی برای رتوش عکس وجود دارد، که با نرم افزار های زیادی از جمله فتوشاپ می توان این کار را انجام داد. برای رتوش عکس در فتوشاپ تکنیک ها و روش های زیادی از جمله استفاده از فیلـــتــر های فتوشاپ وجود دارد که کار نسبتا مشکلی برای افراد تازه کار است. بنابراین امروز برای راحتی شما بازدیدکنندگان محترم سایت دانلود رایگان یک براش کاربردی برای فتوشاپ آماده کرده ایم که کار رتوش عکس های را بسیار آسان کرده است. برای استفاده از براش می توانید در قسمت براش های فتوشاپ براش را کپی کرده و یا در محیط فتوشاپ آدرس فایل دانلود شده را بدهید و لود براش را بزنید. امیدواریم از دانلود این ابزار فتوشاپ لذت ببرید.

Cosmetic Kit Brushes - براش فتوشاپ مخصوص رتوش عکس

دانلوددانلود رایگان براش فتوشاپ مخصوص رتوش عکس (حجم : 1.38 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 331 چهارشنبه 26 آبان 1389 نظرات (0)

نرم افزار فتوشاپ یک برنامه کامل و یک ویرایشگر قدرتمند تصویر است که با امکان اضافه کردن ابزار جانبی امکانات آن را می توانید چند برابر کنید تا راحتر و قدرتمند تر به ویرایش و ایجاد گرافیک مورد نیاز خود بپردازید. درست است که آدوب فتوشاپ چیزی از امکانات مورد نیاز را برای کاربر خود کم نمی گذارد اما می توان از این ابزار فتوشاپ ساده تر استفاده کرد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان یک سری 22 تایی با رزولیشن بالا از قلم های فتوشاپ را تهیه دیده که با استفاده از آن می توانید بر روی هر تصویری ایجاد ترک و مویه کنید و به صورتی واقعی با اشکال متفاوت گرافیک خود را شکل دهید. این مجموعه قلم فتوشاپ با فرمت ABR به راحتی قابل اضافه شدن در بین قلم ها هستند و قابل تغییر به اندازه مورد نیاز شما بدون افت کیفیت با امکان اضافه کردن هر نوع افکتی می باشند.

Cracked Photoshop Brushes - قلم فتوشاپ ایجاد ترک

دانلوددانلود رایگان قلم فتوشاپ ایجاد کرک (حجم : 632 کیلوبایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 346 چهارشنبه 26 آبان 1389 نظرات (0)

نرم افزار بهینه سازی و خالی کردن فضای رم سیستم – Memory Improve Master 6.1.2.138

Memory Improve Master
6.1.2.138 - نرم افزار بهینه سازی و خالی کردن فضای رم سیستم

Memory Improve Master یک نرم افزار دم دستی و آسان برای بهینه سازی و خالی کردن فضای رم سیستم کامپیوتر شما و مانیتورینگ حافظه سیستم شما است. این نرم افزار بهینه سازی حافظه شما را به صورت خودکار از نرم افزار های اضافی خالی می کند و برنامه های موجود در حافظه را به طور خاصی فشرده می کند تا نرم افزار ها با سرعت بیشتر اجرا شوند و سیستم با حداقل هنگ کردن مواجه شود. این نرم افزار به طور حرفه ای رم سیستم شما بررسی می کند و با استفاده از اطلاعات موجود در pagefile های سیستم عامل شما آن را برای فشرده سازی مهیا می کند.

ادامه متن در ادامه مطلب...... 

 

جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 341 چهارشنبه 26 آبان 1389 نظرات (0)

 

اگر ميخواهيد يكي از فالنامه هاي پايين را به وبلاگ خود اضافه كنيد ميتوانيد كد زير هركدام را كه به نظرتان زيباتر است در جايي مناسب (مثلا در بخش كدهاي تنظيمات وبلاگ خود )وارد كنيد تا اين فالنامه به وبلاگ شما افزوده گردد و بازديد كنندگانتان را با آن سرگرم كنيد البته در وبلاگنويسي چنين كدهايي كه جنبه ي سرگرمي دارند بيشتر شبيه به يك زنگ تفريح عمل ميكنند و و ميتوانند وبلاگ شما را جذاب تر كنند . در ضمن سعي كنيد در زير از كد و استايلي استفاده كنيد كه از نظر رنگ بندي بيشترين همخواني را با استايل قالب وبلاگ شما داشته باشد تا به وبلاگ شما زيباتر شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 285 جمعه 21 آبان 1389 نظرات (0)

حتما دیدیدکه  بعضی از فایلهای PDF  روشون پسورد دارن  و وقتی میخواهید از اون فایل پرینت بگیرید یا توش تغییری ایجاد کنید یا متنشو کپی کنید یا هر کار دیگه بهتون میگه باید رمزشو وارد کنید؟ با این برنامه میتونید بفهمید رمز چیه و مشکلتون حل میشه.

 

حجم : 541 کیلو بایت
Name : piaodown.com
Serial : 72b5R&FmFN7rQG65
Download

 

Ultimate ZIP Cracker v7.3.1.5

جناب آقای توحید سلیمانپور بازدید : 261 جمعه 21 آبان 1389 نظرات (1)

ZoneAlarm Anti-Spyware ضد جاسوس جدید از شرکت امنیتی ZoneLabs می باشد که با فایروال قدرتمند و معروف این شرکت همگمان آشنا می باشند . ZoneAlarm Anti-Spyware با تولید چندین و چند لایه ی محافظتی از آلوده شدن سیستم شما به این نرم افزار های مخرب جلوگیری به عمل می آورد . از ویژگی های مختلف این محصول میتواند به ویژگی های فایروالی آن اشاره نموده که از دسترسی هکر ها و خطرهای مختلف اینترنتی به سیستم شما جلوگیری می کند , علاوه بر آن به طور خودکار کامپیوتر شما را در محیط اینترنت مخفی میکند تا شناخته نشوید . از اطلاعات شما در قبال دزدیده شدن و فرستاده شدن توسط نرم افزار های مختلف و سیستم عامل و نرم افزارهای شما را از آلوده شدن به نرم افزارهای ناشناخته ی گوناگون محافظت می کند . تنها فایروالیست که قادر است اکثر نقاط آسیب پذیر سیستم شما را تحت محافظت خود قرار دهد .

دانلود کنید نسخه ی 6.1.514 را با حجم 8.9 مگابایت

سریال :

SN: c3xwn-37ix6-d4bw9-ne9ws3-kuptc0
SN: 7cni3-t1ij8-nxcfg-58r3nk-ab2f00

درباره ما
Profile Pic
نامم را پدرم انتخاب کرد! نام خوانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب می کنم! دکتر شریعتی ××××××××××××××
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 1,093
  • بازدید سال : 4,519
  • بازدید کلی : 77,269
  • کدهای اختصاصی

    %D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA

    %D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA

    افزايش آمار بازديد Farsitools (IDG) reffer --> بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما